woensdag 9 juli 2008

Voorpret

Beetje overdreven dit, hè, 
qua rondvaartboot op zo'n klein meertje. 

In Oktober vorig jaar kwam er een andere districtsrechter .
Er brak een lange duistere periode aan, waarin ik eigenlijk nergens meer toestemming voor kreeg, behalve voor medische zaken. Mijn brilletje bleek medisch genoeg en dus mocht ik altijd nog wèl naar de opticien in de stad, een stukje verderop aan het meer.
De opticien werd zo een leuk en vooral gegarandeerd uitje.

Ik kon wel weer 's een verzetje gebruiken, vond ik, dus heeft Dd (de advocaat) toestemming aan de districtsrechter voor me gevraagd om m'n zonnebrilletje te mogen laten repareren, dat nu dus stuk is.

Die happening gaat aanstaande vrijdagmiddag plaatsvinden en in de aanloop naar zo'n reisje,  krijg ik altijd zin om vast een paar keer bij het haventje rond te snuffelen, omdat hiervandaan de veerboot me naar de stad gaat brengen. Dat voelt vast een beetje op reis.
En vandaag kwam dit kolos net een paar passagiers ophalen.

Geen opmerkingen: