vrijdag 11 juli 2008

Lead us not into temptation . . .


Die kleine is de ferry

De ferry van vijf voor drie bracht me vanmiddag naar het zonneclip-verkooppunt en in het stadje had ik toch zòòò'n zin om allerlei dingen te doen die niet mogen . . . 
Leuke terrasjes, hotels die in prachtige binnentuinen een late lunch serveren, luxe modezaken, uitverkoop ... en omdat het strenge regime bijna voorbij is, waarschijnlijk, leken de verleidingen nog moeilijker te weerstaan dan anders.
Eerlijk gezegd kwam het me prima uit dat er een onweer van jewelste losbarstte: snel weer terug naar dit kleine dorp zonder verleidingen.

Morgen om 10:30 uur is er een rondleiding in de tuin van één van de magistrale villa's, waarop ik heb ingetekend. Da's ook een uitje, binnen zowel de tijds- als de dorpsgrenzen, dus volslagen legaal en zonder verleidingen.

Nog een week tot de 17e. Makkie. 

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Anna,

Lekker pocitieve blog, en altijd mooie foto's!

Nog 5 dagen.... spannend!

Dikke Knuf Tas ( Natascha P)

Anna B. te C. zei

nou weet ik wie Tas is ! dank je, wat leuk. kijk je uit met je eeltfikke?
Hier lees je het als eerste . . maar ik weet waarschijnlijk pas volgende week iets. kus A