woensdag 23 juli 2008

voorpret 3


Deze foto heb ik vanochtend gemaakt, een uurtje bij mij vandaan.
Zoals je ziet, is het van dit punt nog 50 minuten lopen naar Madrona, 1 uur naar Garzegallo en anderhalf uur tot aan Bisbino.

Geen idee wat het is of waar het ligt, maar dit lijken me toch wel èchte bergwandelingen.
En dan begin ik met de kortste, want ik heb een conditie van 2 uur. hihi


Of ik kan op de veerboot stappen en net zo lang blijven zitten tot ik eraf geduveld word, wegens het drie keer bereiken van hetzelfde eindpunt.

En dan betaal ik bij voor nòg een rondje.
Ik merk, dat mijn wensen simpel zijn. Leuk is dat.


Maar eerst moeten de carabinieri even komen met een gestempeld en aangetekend vonnis van de rechtbank.
Bitterzoet.
Net als wanneer je heel lekker ligt te vrijen en steeds nèt niet klaar kunt komen, wegens iets te veel gebruikt.
Maar dan anders.

Maar mij hoor je niet zeuren, want sinds ik me het
kunstje van de glimlach herinner, geniet ik weer van een onverwoestbaar goed humeur . . . dus joepie.

Geen opmerkingen: