donderdag 31 juli 2008

regel 1 t/m 4 onder de loep

ik was ervoor gewaarschuwd:
De rechters doen zò hun best om de wet voor iedereen gelijk te laten zijn, dat het barst van de ongelijkheid. Daarom is het belangrijk om een advocaat te hebben, die de rechters persoonlijk kent.
Maar voorlopig is Italië tot 15 september op vakantie. Behalve mijn tandarts.

Wat gaan we doen met punt 1 t/m 9 ?

1.: Ik moet hier wonen.
Dat is niet echt een straf, hè? Meer een voorrecht.

2.: Er mag familie op bezoek komen.
Helaas is er niet veel familie meer over, maar het idee is leuk.
En de huurder van de etage mag ook zèlf komen, da's aardig, nietwaar?

3.: Gelukkig gaat punt 3 over de telefoon en niet over de laptop, of skype of msn.

4.: Ik mag het huis niet uit, maar daar wordt het huis + parkeerplaats / tuin mee bedoeld,
dus zit ik 's middags meestal onder de oleander in de schaduw wind te vangen.
Morgen gaan we verder met puntje 5

Geen opmerkingen: