zondag 27 juli 2008

Paranoia



"Ja, ik weet het." ?
Hoe kan dàt nou . . . ? Aan twee mensen in het dorp heb ik de reden van mijn aanwezigheid verteld: aan de tandarts en aan Edith, een lieve zwaar bekakte Duitse dame van 85, met wie ik Engels spreek.

Hoe kan de barvrouw nou weten, dat ik om 12 uur thuis moet zijn? 
En wat weet ze nog meer ? En wie verder nog? Weet het hele dorp soms dat ik om 12 uur thuis moet zijn ? En ook waarom?
Dat zou mijn leven een stuk makkelijker maken. 

Vanaf maandag ga ik op zoek naar Edith om haar te vragen wat de roddels zijn in het dorp.
Wordt vervolgd . . . .

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Weet je nog dat in Februari de ambulance bij jou was voor de oude dame? Of wel, de hele woning en het ambulance personeel weten het ook al! Misschien zijn zij wel de buren van jouw bardame. Kwestie van vragen hihi. xxx Sis

Anna B. te C. zei

je hebt gelijk.
ik vind het wel spannend, want iedereen is hartstikke aardig tegen me, dus als ze het ook nog weten, heb ik mazzel.