vrijdag 25 juli 2008

fuckem
















Hoewel ik nog nix van officiële zijde heb vernomen, ga ik ervan uit, dat ik deze zomer niet verder kom dan de tuin en de parkeerplaats. 
Om deze beslissing te vieren,  heb ik mezelf getrakteerd op dit zomerdrankje

Eerlijk gezegd ben ik opgelucht dat ik denk te weten waar ik aan toe ben, want nu kan ik mijn eigen leven weer gaan leiden in plaats van dit stomme 'wachten'.
Als ik wacht, zit ik zo niet in het 'nu'. Dan ben ik alleen maar bezig met wat misschien gaat komen, en dat breekt me na een paar dagen behoorlijk op. 
En ik kan wel een hele toestand maken van 2 maanden extra in huisarrest zitten, maar iedereen leeft binnen grenzen, die van mij zijn gewoon tijdelijk iets strakker dan ik had gehoopt of verwacht.
So what !
Nou mezelf nog zover zien te krijgen, dat ik weer netjes iedere ochtend en avond een half uur ga mediteren en dan kom ik de zomer prima door, hoor. 

En zodra ik officieel bericht krijg van d'één of d'ander, laat ik het jullie natuurlijk meteen weten.
Hè hè, ik ga weer leven.

Geen opmerkingen: