woensdag 30 juli 2008

voorwaarde 1 t/m 9


Da Soap
..
Goed, ik krijg voorlopig dus geen affidamento ai servizi sociali,
wat zoveel wil zeggen als: toevertrouwd aan vrijwilligerswerk.
Dat hadden we gevraagd, maar dat gaat dus niet door, wegens prematuur.
..
Wat krijg ik wel?
Huisarrest, onder de volgende voorwaarden:
..
1. ik moet wonen waar ik nu al woon.
2. ik mag alleen bezoek ontvangen van familie.
3. ik mag geen gebruik maken van de telefoon.
4. ik mag het huis niet uit, behalve in geval van punt 8 of 9.
5. ik mag niet omgaan met veroordeelden, verslaafden of anderszins laag-allooiigen.
6. ik mag geen verdovende middelen gebruiken.
7. ik moet me netjes gedragen
8. ik mag iedere dag van 10 - 12 boodschappen doen.
9. ik mag het huis uit, indien het de gezondheid betreft, mits het op afspraak is, ik de noodzaak aan kan tonen en de carabinieri bel om aan te kondigen als ik de deur uitga en als ik er weer inkom.
..
Ik zei al dat het grappig was . . . . behalve dan, dat ik bij welke overtreding dan ook direct terug naar de gevangenis ga en niet langs Af.
Er zijn nog andere interessante mogelijkheden, waarover morgen méér.
Nu eerst even slapen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Dus je mag me niet meer bellen, maar ik mag nu wel op visite komen?
Rare jongens die Romeinen hihi xxx Sis

Anoniem zei

nou dat veranderd een hoop tjonge! nou we blijven positief hoop ik? spreek je snel dikke kussssssss eef