vrijdag 11 juli 2008

advies

dit zijn 4 mooie bloemetjes,
voor ieder van jullie die gereageerd heeft.
en dank jullie, dank, dank, dank . .

Verder zit ik ff mn tijd vol te zitten tot half 3.

Ik was van plan om extra vroeg af te reizen naar het zonnebrille-stadje vandaag, om daar stiekem te gaan lunchen, maar toen ik om half 2 volgens de regels de carabinieri van mijn vertrek op de hoogte wilde stellen, zei de dienstdoende diender:
"Mevrouw, de opticien gaat pas om 3 uur open.
Doe ons en uzelf een lol en zorg dat uw aanwezigheid altijd is te verklaren aan de locale politie, als u om wat voor reden dan ook met ze in aanraking komt. Ga nou niet vóór half 3 de deur uit, zodat u daar niet voor de deur hoeft te wachten, want op het bevel van de rechter staat: in een rechte lijn, zonder oponthoud onderweg. Doe dat dan ."
Dus nou zit ik hier te wachten tot het half 3 is . . . en dat is nu.
tot straks.

Geen opmerkingen: