dinsdag 29 juli 2008

prematuur


Gelukkig is er altijd de troost van de vuurtoren

Er staat in het vonnis, dat ik gestraft ben omdat ik 8,137 gram marihuana wilde importeren,
dat m'n straf op 10 juni 2010 afloopt,
dat ik een jaar in huisarrest zit,
dat de carabinieri een rapport hebben gemaakt, waarin staat dat ik yogaboeken schrijf,
en dat, dit allemaal in aanmerking genomen, men het een beetje te vroeg vindt om me al meer vrijheid te geven.
Ik herhaal het maar even letterlijk in het Italiaans, anders gelooft toch niemand het:
si ritiene comunque prematuro. Toch vinden we het te vroeg.

Ze vinden het een beetje te vroeg ! Nou vrààg ik je.

Dat is toch geen stevig onderbouwd juridisch oordeel ?
Meer de drogreden van een achtjarige met een gebrekkig empathisch vermogen.

Goed, ik gedraag me nu niet veel beter, maar het is wel ff lekker: schelden.
Er staat nog meer grappigs in het vonnis, dat komt zo. Even een leuke foto erbij zoeken.
Wordt vervolgd.

Geen opmerkingen: