zaterdag 2 augustus 2008

wat is er nou zo leuk aan punt 8 ?


Dat ga ik vertellen, want jullie komen er duidelijk niet uit.

Geeft niks, hoor, ik zag het ook niet, maar arendsoog Dd (jaja, de advocaat) had het meteen door. Dat is dan ook haar vak hè . . . daar betalen we haar voor. 
In het vonnis, met name onder punt 8, wordt niet gerept over dorpsgrens of gemeentegrens. Niets van dien aard,. 
Vergeten of expres, het maakt echt niet uit. Ik ben dus min of meer vrij, om te gaan waar het mij belieft om de boodschappen te doen, tussen 10 en 12. 

En vandaag beliefde mij twee dorpjes verderop.
Wàt is dat kicken, jòh, om daar met de veerboot naartoe te gaan, om een pond worteltjes te scoren !
En een bloemkooltje. 
Het is een beige dorpje, met straatjes als op de foto, waar ik dan ook prompt in verdwaalde en de veerboot terug miste, maar met de volgende boot en veel mazzel was ik amper 4 minuten te laat en er stond geen carabinieri te wachten bij het hek.
pfffff.

Geen opmerkingen: