zaterdag 9 augustus 2008

na de openingsceremonie

di's een grapje,
nix dan respect voor de bouwers van da birdsnest.
Hier is een video over het ontwerp.

Geen enkele regering respecteert naar mijn mening de mensenrechten, ook de Nederlandse gristenkliek niet, dus ik ga onbevangen genieten van wat de Chinezen ons bieden aan technologische hoogstandjes en prachtige beelden.
Tot tranen toe bewogen heb ik gisteren de openingsceremonie in twee talen meegemaakt en vanochtend om 5 uur lag ik alweer Italiaans volleybal te kijken. Niet dat ik iets met volleybal hèb, in de gevangenis was ik de slechtste uit het team, maar ik ben vòòr Italië. Vandaar.

Vandaag en morgen ga ik vakantie nemen om aan de buis te hangen en te genieten van alles wat er uit China tot ons komt en voor dubbel kijkplezier ga ik uitvinden, hoe ik op de pc de Nederlandse deelnemers kan kijken, want ik ben natuurlijk nog meer vòòr Nederland.

Hoewel . . . nu ik erover nadenk, ben ik, denk ik, nog het meest vóór China.
Wàt een zomer.

Geen opmerkingen: