dinsdag 19 augustus 2008

6 benen in de ring

Wibi S. speelt quatre mains in z'n eentje
en Anky en Salinero zijn samen 6 benen in de ring.

Omdat ik waarschijnlijk niet de enige ben, die dit jaar niet naar Peking kon afreizen en wél de meeste tijd heb van ons allemaal, ben ik aan het zoeken gegaan en heb gevonden: je kunt A & S (Anky en Salinero) naar goud zien rijden op Anky's site: http://www.anky.nl/

Zelf heb ik er nix aan, want men mag niet streamen naar het buitenland. De Nos-uitzendingen ook niet, dus ik voel me als buitenlander zwaar gediscrimineerd. Er schijnt wel een omweg via een proxy-versleuteling mogelijk te zijn, maar dat snap ik denk ik nog niet zo goed, want de pc staat nu op tilt.
Tjah . . .

Om de Anky/Solinero/Wibi-kür te zien op Indoor Brabant dit jaar, klik je hier .
Het bijzondere aan deze clip is het deskundige commentaar van Edward Gal, die niet te veel zegt, maar met wát hij zegt, kun je winstpunten pakken.

Succes.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

ja ja die van grunsven heeft het weer geflikt, heerlijk om naar te kijken. over een paar jaartjes ga ik het zelf maar eens proberen haha. morgen mag ik het op een paard van de eigenaresse proberen, om te zien of er een 'klik' is, kicken! liefs en groetjes Pien

Anna B. te C. zei

en, en, heb je m gekocht ?