zaterdag 2 augustus 2008

deadline: 20:00 uur

Hallo liefies, laat geworden gisteravond ?
Het stroomt nog geen goede antwoorden binnen, hoor . . .

Ik heb toch zòòò'n zin om het te verklappen, maar daarmee zou ik jullie de prachtige prijs, die ik nog aan het bedenken ben, door de neus boren en da's niet aardig.
Maar ik hòù 't zowat niet meer, dus ik ga extra aanwijzingen geven.

aanwijzing 1. Voor de omgeving maakt het geen verschil, maar mijn leven is nòg weer veel interessanter geworden.

aanwijzing 2. Het kan vergeten zijn, of expres, mij maakt het niet uit, ik ben blij.

En dank jullie voor al de spannende suggesties voor de prijs. Die van een compleet verzorgde vakantie neem ik in overweging.

Vanavond om 8 uur sluit de prijsvraag . . . dus nog even scherp nu: wat is er veranderd in het nieuwe puntje 8: Mag iedere dag tussen 10 en 12 de deur uit om levensonderhoud te kopen.

Zettum op, jullie kùnnen het  !!     
Yes we can !
Impossible is nothing !      
enzovoort   !  !

Geen opmerkingen: