vrijdag 1 augustus 2008

voorwaarden 6, 7 & 8.

















6.: Ik mag geen verdovende middelen gebruiken.
Waar mag dat in Italië wèl dan ? Dat is toch juist de hele issue ?

7.: Ik moet me netjes gedragen.
In het licht van puntje 5 wordt dat een beetje moeilijk, maar dit schuiven we even voor ons uit. Gaan we nog wat op vinden.

8.: Mag iedere dag tussen 10 - 12 de deur uit om levensonderhoud te kopen. 
Dit is 'm. 
Ik zet het origineel er even bij, voor de eerlijkheid.
"8. Potra uscire tutti i giorni dalle ore 10 alle ore 12 per provvedere alle proprie necessità."

Hier zit het grote verschil met de huidige situatie. Wie ziet het  ?
Omdat dit da soap is, ga ik het morgen pas vertellen, dat houdt de spanning er lekker in, maar wie het weet kan het natuurlijk wel gaan verklappen, via een reactie op dit blog.
Wie het het eerst verklapt, zal eeuwige roem vergaren.
En ik doe er nog een mooie prijs bij. 

Geen opmerkingen: