zaterdag 23 augustus 2008

komkommertijd 2

Deze foto heb ik vanavond, zaterdag, gemaakt.
Boven de lantaarnpaal van de marmerhouwerij,
is duidelijk een lichtstip te zien.
Wat is dat? Een satelliet? Van wie, waarom ?

Van verschillende kanten bereikt mij de vraag: 'Anna, ben je wel helemaal snik, met je theorieën over aanslagen op de vuurtoren?

Daar kan ik kort over zijn: Ja.
Weliswaar niet meer zo snik als voordat ik in de bajes belandde, maar nog steeds snik genoeg om met stelligheid te kunnen beweren, dat ik zelfs acties vanuit de ruimte niet uitsluit.

Vandaag heb ik her en der informatie ingewonnen, die jullie zal verbazen.
Ik wil een en ander echter op juistheid controleren voordat ik het hier publiceer, dus verwacht zondag meer nieuws.
Op dit moment sluit ik niets uit.

Geen opmerkingen: