vrijdag 2 januari 2009

genetica

Opvoedkundig waren mijn ouders als team
misschien niet zo geweldig,
maar qua genetisch materiaal
hebben ze me het beste gegeven. Toppie spul.

Ik heb bij voorbeeld een setje blijmaak-genen gekregen, waardoor ik mezelf altijd weer uit de put kan trekken. Als ik er flink doorheen zit, zoals de afgelopen dagen, dan is er iets in mij, dat iets nieuws bedenkt om te gaan doen. Iets anders.
En daar raak ik dan helemaal enthousiast over en dan wil ik dus graag gaan doen wat ik bedacht heb. Die eigenschap is toch zo handig jòh, heb ik gewoon in het totaalpakketje meegekregen.

En nou heb ik bedacht om haiku's te schrijven bij sommige foto's. Gewèldig, wàt 'n idee. Ik ben helemaal blij en dit is wat er totnutoe van is terechtgekomen:
http://haiga-vrijheid.blogspot.com

Geen opmerkingen: