woensdag 31 december 2008

vijf blows, 3 pillen en een paddootje graag . . .

Een enorm oud-en-nieuw-feestgevoel ontwikkelt zich in mij en daarvan krijg ik enorme trek in drugs.
Veel drugs.
Van alles en nog wat, lekker.

Nou kun je hier koffie, tabak en alcohol kopen, zonder het risico om gearresteerd te worden.
Koffie en tabak zijn niet interessant en alcohol is nou precies die ene, die zo slecht voor me is, dat ik die niet wìl kopen.

Vanmorgen in de trattoria heb ik de champagne op het schap laten staan en vriendelijk bedankt voor een glaasje spumante, maar naarmate de middag vordert, krijg ik meer zin om nog even terug te gaan en alsnog . .
Het is dus maar goed, dat ik de deur niet uit mag en dat er politie aan de poort staat.

Wauw, ik kan ècht alles recht lullen wat krom is . . . .

Geen opmerkingen: