woensdag 14 januari 2009

Hormonaal verval

Dank zij alle yoga, zit ik behoorlijk stevig in mijn spieren,
maar toch word ik ton-vormig.
Jammer hè ?
Dat komt door de hormonen. Na de overgang gaan de hormonen, die m'n taille zo leuk accentueerden, iets anders doen en daar gààt m'n taille. En vrije vleugelarmen krijg ik ook. Niet tegen te trainen, het verval is ingezet.

En weet je wat het ergste is: niemand, maar dan ook niemand kan aan dit soort verval ontsnappen. Ja, tenzij je jong dood gaat, natuurlijk, maar dan weet je weer niet hoe het met de crisis af gaat lopen.
En da's toch wel spannend.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hejo lieve schat

Ik weet niet wat er mis is aan de TON vorm,of is het positief bedoeld ha ha kuzzzzz O.L.

Anna B. te C. zei

hihi, wat leuk, een reactie.
ik bedoelde ton van tonnetje rond, in tegenstelling tot slank zandlopermodelletje.
maar dat had je natuurlijk wel gekneist.