donderdag 29 januari 2009

een groen briefje 1

Toen ik bedacht dat ik me aan de regels ging houden,
die horen bij het gevangen zitten,
maakte ik mij natuurlijk wel afhankelijk
van wat 'de rechters' over mij en voor mij beslissen.

Het spannende van deze situatie is, dat ik dus nooit weet wanneer het iemand belieft iets te gaan beslissen, laat stààn wàt.
Mij aangaande.

Zojuist bij thuiskomst vond ik een groen briefje in de brievenbus met daarop getypt: Anna B. dient zich tussen 11:30 en 14:00 bij het tribunaal te vervoegen voor een urgente mededeling.
Met daaronder het adres van de rechtbank in het stadje waar ik werk. Spannend, hè ?
Vandaag is het te laat, dus ik ga zo eerst de advocaat bellen, om te horen wat die er van vindt en morgen ga ik meteen langs.
Hoewel ik eigenlijk boodschappen wilde doen.

Geen opmerkingen: