donderdag 19 juni 2008

We zijn verhuisd

Al een tijdje worstelde ik met het probleem, dat het blog van http://www.annabtec.eu/ steeds moeilijker werd up te loaden. Het programma dat ik daarvoor gebruik, iweb, is niet bedoeld voor een blog met veel foto's en de hele mikmak liep alsmaar vaker vast.

Nou zijn die vastlopers voor de ware yogi natuurlijk schitterende momenten om haar geduld op te oefenen en zich te trainen in het go with da flow . . . maar dat lukt me niet en ik klap regelmatig uit elkaar van frustratie.

Kortom: er moest iets gebeuren en we gaan kijken of we het blog hier kunnen huisvesten, zodat ik me weer kan focussen op foto's maken en stukjes schrijven, want dat vind ik veel leuker dan klooien met vastlopende uploaders.

En het is zomer geworden: er zijn 4 dagen mooi weer voorspeld. Joepie.

Dus roepen Gijs en ik jullie toe: WEES WELKOM

Geen opmerkingen: