donderdag 14 mei 2009

lunchen deel 2

vandaag deel 2: GOEDKOOP.
Goedkoop betekent zo rond de 10 € en vaak nog minder.

In mijn favoriete vegetarische lunchrestaurant *) ben ik voor een hoofdschotel en een drankje niet meer dan 9 euro kwijt en ze zijn al 6 jaar in business, dus het schijnt te kunnen.

Onlangs heb ik het Japanse restaurant 'Kyoya' ontdekt **), dat er aan de buitenkant niet uitziet, maar binnen heel mooi is.

Ik moest er € 8,50 afrekenen voor een complete lunch met sushi, soep, gebakken vis, wijn of water en koffie toe. Toen ik € 10,= gaf en zei “Laat maar zitten.” werd ik argwanend bekeken als ware ik een met geld smijtende maffiacrimineel.

*) vega ristorante, via 5 giornate, Como

**) Kyoya, Piazza San Roccho, Como

Morgen deel 3: razendsnel

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi lieverd
Wat super dat J&E ff bij je langs zijn geweest,wat zal dat gezellieeee zijn geweest!!!!!
Hier alles okeee,dan wat heb je een leuk kort geknipt koppie hi hi
En dan ff over je nieuwe kleur op de achtergrond heeeel mooi,maaar ik kan de rode teksten bijna niet lezen GROETJES KUZZZ O.L.

Anna B. te C. zei

hoi lieve ol.
zo beter, qua kleur ?
het was idd hartstikke gezellig.
om 20:12 komt er een verrassinkje op dit blog.
dag lieverd, tot over een half jaartje. kuzzz, je anna b.