zaterdag 15 november 2008

eten in het restaurant . . . .

. . . zit er nog niet echt voor me in, deze winter.

De advocaat belde vanmiddag om te zeggen, dat het nieuwe proces is toegezegd in maart 2009.
"Deze keer kan het niet mis gaan." zei ze ook nog . ...

Nu het goede nieuws:
Ze had ook bij de rechter toestemming voor me gevraagd om maandagmiddag te helpen bij de voorbereiding van de festiviteiten in het kader van De Grote Voedselinzamelingsactie.
Het màg, maandagmiddag van 3 tot 7.
Ik heb zèlfs toestemming om dinsdagavond bij de festiviteiten aanwezig te zijn, tot 11 uur 's avonds.

Nou maken die festiviteiten natuurlijk geen bal uit, maar het lijkt me zo kicken om weer 's bij donker over straat te gaan . . . brandende straatlantaarns en zo, heel romantisch.

Op vijf van de zeven continenten heb ik gereisd, maar dinsdagavond ga ik de wereld opnieuw ontdekken, tijdens een fietstochtje van 5 kilometer. Spannend, jòh.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

volgens mij is dit toch overduidelijk het werk van god, dat ze jou tot 11uur s'avonds buiten laten. liefs lp

Anoniem zei

hihi, in dat geval is het ook het werk van god, dat ik nu met mn elleboog in het gips zit . . .
maar ik ben toch echt zélf tegen de stoeprand aangereden . . . kuzz