woensdag 19 november 2008

een gipsen bochie

Voor wie wel eens een elleboog in het gips heeft gehad, 
is dit natuurlijk geen nieuws . . .
... maar voor mij is het flink aanpassen.

Zo heb ik geen trui of overhemd, waar die gekke dikke gipsen bocht in past . . . dus ik heb maar wat rechter mouwen afgeknipt en voor eroverheen vanmorgen een poncho op de markt gescoord  ...
Mijn hand komt niet bij mijn hoofd . . . wel eens geprobeerd je haar te föhnen met één hand ?
Make-up met links ? 
Kortom: ik krijg wel wààr voor m'n geld, zèg.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Jezus lieve schat
wat zie ik nu weer op de site,een
grote witte L van lullig gevallen
Al die tijd dat je nu buiten mag
gaat je nog parten spelen,moet ik
je nu nog gaan leren je aandacht op
de weg te houden!!!!! HA HA
Dikke kus en beterschap O.L.

Anna B. te C. zei

dank je wel, lieve o.l. daar knap ik hartstikke van op, echt waar. . . .
maar lullig dat jij ook al over jezus begint.
Hahaa !