vrijdag 21 november 2008

steile leercurve


Hierop schijnt la frattura te zien te zijn.

Met mijn linkerhand probeer ik een lepel macaroni in tomatensaus te scheppen en dat lukt aardig, maar onderweg naar mijn mond glijdt alles ervan af, op de grond. 
Ik probeer het opnieuw en deze keer glijdt alles op mij.

Met rechts maar proberen dan, want met mijn vingers is niks mis.
Lepel vasthouden lukt, macaroni scheppen lukt, nou recht houden onderweg naar mijn mond, dat lukt ook, maar in plaats van naar mijn mond, schuift de lepel met macaroni zò voor mij langs naar vèr voorbij mijn linker schouder . . .

Maffe gips met een bochie: het is onmogelijk om een lepel eten bij mijn mond te krijgen, met die gekke bocht in mijn arm.
Maar ik kan al wèl  mijn haar föhnen, met de föhn in mijn rechter hand.
Yeah.

Geen opmerkingen: