maandag 24 november 2008

luxe lunchproblemen

Als gedetineerde met een gehoekte gipsen arm is mijn leven wèl veranderd, wat natuurlijk hartstikke leuk is als je van verandering houdt, zoals ik. 
De sleur van alle dag is doorbroken en ik moet oplossingen bedenken voor problemen die er vòòr het fractuurtje nog niet waren, zoals: 
Hoe krijg ik genoeg lagen kleding over elkaar, 
zodat ik het niet meer koud heb?
Want het is vandaag voor het eerst echt hartstikke koud, dus dat  ponchootje  werkt niet, maar ik vertik het om ook van mijn winterjas de rechter mouw af te knippen.

Een ander probleem was: 
Hoe verorber ik in dit restaurant 
deze heerlijke spaghetti met hete saus en krab . .
. . . met behulp van slechts de linker hand en,
indien mogelijk, 
zonder er een al te grote kliedertroep van te maken ? 

Wat een luxe problemen, hè? 

Geen opmerkingen: