vrijdag 7 november 2008

Vanavond is de eerste aflevering van de Amerikaanse cultserie Weeds op de Italiaanse staats zender Rai 2.
Alles wat ik ervan weet, is dat het over een wietdealer gaat en dat de serie mateloos populair is in Amerika, maar niet in Nederland.
Als het leuk is, zal ik het jullie laten weten.

Een tikje pervers is het wel: een recensie schrijven over Weeds vanachter Italiaanse (vergulde) tralies vanwege wiet.
Maar ja, dat hele opsluiten heeft wel iets pervers, eigenlijk, nu ik erover nadenk . . . .

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Helaas laten de partijen met den bijbel in je vaderland ook steeds duidelijker van zich horen. Vanaf binnenkort zal mogelijk het gedoogbeleid verleden tijd zijn. De spruitjeskokers van het CDA zullen zich de komende tijd alleen maar meer roeren.
Interssant blog is dit. Zal het zeker blijven volgen. Zag ook dat je fan bent van de Speld. Er is weer een hilarisch artikel over antidepressiva in Grongs drinkwater. Blijf kijken, je lacht je suf! Sterkte trouwens de komende anderhalf jaar. Ze zijn snel om denk ik (ik heb geen detineerervaring, maar de tijd gaat sowieso snel, vandaar).
gr Steev

Anna B. te C. zei

Hallo, welkom. wat leuk, een lezer die ik niet persoonlijk ken.
Het positieve aan de gristenkliek is, dat we toe zullen zijn aan echte verandering à la 'Obama', als ze uitgeregeerd zijn . . . ik kan niet wachten.
Idd, De Speld is hilarisch, vooral de oprecht verontwaardigde commentaren.
Heb je trouwens het diepte-interview met Hirsch Ballin op Sargasso gezien? gewèldig.
btw, ik heb nog maar een jaar te gaan, hoor. makkie.
grr anna