dinsdag 11 november 2008

zelfde troep, andere houding

Wat is een blog toch een mooi ding . . .

Vanmorgen was ik niet al te enthousiast om naar de voedselbank te gaan, want ik had geen zin in de bekeerdrift, die ik vanaf 9 uur waarschijnlijk voor mijn kiezen ging krijgen.
Maar eenmaal onderuit gezakt op een plastic stoeltje op de veerboot herinnerde ik me, dat ik gisteravond een nieuw blog heb gemaakt: Anna in reli-land.
Allengs sloeg mijn stemming om.
Natuurlijk: hoe meer bekeerdrift ik over me uitgestort krijg, hoe spannender de blogpost wordt, die ik erover ga schrijven.
Kom maar óp met die reli-shit.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Okido, zo u wilt:
http://www.venganza.org/

Anna B. te C. zei

dank je wèl, die was ik helemaal vergeten . . . wat zijn ze gewèldig, hè?
Ik ben jarenlang overtuigd pastafarian geweest, maar nadat ik 'god als hype' van August Hans den Boef had gelezen, ben ik een militantere richting opgegaan.

Je hebt me zojuist de schellen van de ogen gehaald: ik ga terug naar mijn roots.
Once a pastafarian, always a pastafarian.