maandag 23 februari 2009

Terug naar je maker !

Lieve Vrienden,

Van verschillende kanten bereikt mij het bericht, dat fundamentalisten uit de bijbelgordel vandaag creationisme-propaganda bij de Nederlandse huishoudens hebben laten bezorgen.

Als er, ondanks de 'Nee-Nee' -sticker op de brievenbus, bij mij ook van die troep is terechtgekomen, willen jullie mij dan een groot plezier doen en de mikmak ongefrankeerd retour afzender sturen, in de hoop dat ze bedolven raken onder hun eigen onzin?

Eigenlijk is ieder woord dat ik er op deze plek aan vervuil, er één te veel, maar ik kan het niet laten:
Als de islam half zoveel invloed op ons zou proberen uit te oefenen, als de christelijken zich denken te kunnen permitteren, zou iedereen moord & brand schreeuwen.


Volgens mij wordt het hoog tijd om de scheiding van kerk en staat in de grondwet te verankeren.
Dank jullie wel.

Geen opmerkingen: