vrijdag 20 februari 2009

golfbanen in Lombardije: ik kom eraan !

Vandaag ben ik tijdens boodschappentijd
naar het haventje gefietst

en heb op een bankje muziek zitten luisteren.
Dat haalt altijd wel de scherpe kantjes van mij af.

Daarna heb ik de vrouw van de reclassering gebeld en een afspraak gemaakt voor aanstaande donderdag. Zij zal toestemming aan de rechter vragen, want het feit, dat ik drie straten verderop toch vrijwilligerswerk zit te doen, wil nog niet zeggen, dat ik dan naar haar mag lopen, binnen werktijd.
Wist ik ook niet, weer wat bijgeleerd.
Wordt vervolgd.

Ondertussen krijg ik ook tips van jullie, hoe ik met de toestand om kan gaan: hartstikke lief, gewèldig, alle info helpt.
Weer een totaal nieuwe fase in de vernedering die detentie heet.
Lamakomme.

Geen opmerkingen: