zondag 14 december 2008

Ik voel me een beetje misleid

Als je er voor in de bui bent,
kan een  mooi stadje flink eenzaam aanvoelen.

Sinds gisteravond weet ik het zeker: ik blijk mijn tijd en diensten te doneren aan een religieuze organisatie, die zich voedselbank noemt.
Dat weet ik zo zeker, omdat het hele feest gisteravond in het teken stond van Loof De Heer met gezang en getuigenissen en hallelujah en zo.
Nou heb ik persoonlijk een relikwab van niks, dus of men jezusgristus, mohammed, moon, osiris of de heilige kiezelsteen wil eren, is mij om het even, zeker als  het me voordeel oplevert, zoals nu.
Maar toch voel ik me een beetje misleid.

En het is ook wel lachen, hoor, zo'n zaal vol devote godlovers en als je de goeie (gospel)-muziek opzet, swingen ze de pan uit. 
Maar wat mij betreft, is er nu wel weer genoeg gegospelswingt voor de komende 6 1/2 jaar.

Geen opmerkingen: