woensdag 24 december 2008

3 dagen off line


Spreadfirefox Affiliate Button

Drie (3) dagen
ben ik bezig geweest om de chaos op te ruimen,
die was ontstaan, nadat ik internet explorer 8 beta-versie op de pc had gezet.
Sneller, makkelijker en veiliger, stond erbij.

Leuk, dacht ik nog, dat wil ik wel.

Maar goed: ik ben beter uit de chaos gekomen, dan ik erin ging, want ik heb uiteindelijk firefox op de pc en de mac gezet en dat is gewèldig. Een absolute aanrader.
Eigenlijk wilde ik Firefox al heel lang, maar ja,een mens heeft wel een ernstige reden nodig voor zo'n browser-switch.

En die reden had ik nu, want ik lag plat.

Geen msn, nauwelijks internet, wat een eenzaam bestaan voor een gedetineerde in huisarrest.
Maar ik kom op dubbele sterkte terug, dit keer met Firefox.

Nou ga ik even uitrusten . . poeh poeh.

Geen opmerkingen: