donderdag 18 december 2008

de veerboot van 08:35

De kachel stond binnen zo hoog te loeien, 
dat ik maar op het achterdek ben gaan zitten. 

Hier zie ik de zon boven de berg opkomen en dat is voor mij ook hartstikke nieuw, want ik ben pas sinds een paar weken om deze tijd buiten en ik ga er iedere dag nog behoorlijk van uit mijn schil.

Nu ik een boot later heb, schijnt de zon al zowat op het hoogste dorpje van de gemeente

Mijn lievelingsdorpje aan de overkant van het meer krijgt van November tot Februari alleen zon tussen 12 en 2. 

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hejo lieve schat
moest jou speciaal een heeele dikke
kus en heeel veel groetjes over brengen van je vriend uit het land met de glimlach!!!!
Dus bij deze Kuzzzz XX J.

groetjes O.L.

Anna B. te C. zei

hoi lieve vriend.
als je m weer ziet, geef je dan een kusje terug ? of nee, doe maar een dikke pakkerd. hihi.
heb je dit jaar nog 's tijd om te skypen ?