woensdag 22 oktober 2008

Bijna . . .

Dit onleesbare gekrabbel in  de officiële toestemming 
is waar het om draait.
Hier staat precies wat ik wanneer wààr mag en moet.

Ik weet niet of ik het begrijp, want ik kan het niet lezen, maar de advocaat zal het morgen uit laten typen en naar me mailen. 

Zij gaat er bovendien vanuit, dat de werktijden exclusief reistijd zijn, maar gaat dat nog even checken en ze wil ook graag persoonlijk de mensen bij de voedselbank op de hoogte brengen van mijn komst, dus of ik dinsdag pas wil beginnen in plaats van morgen en morgen wèl de sheriffs wil bellen om te zeggen dat ik nog niet ga ?
Ik wil.

Wat een gedoe, hè ?
Ik bedoel: afgelopen februari zijn we met de procedure gestart (klik) om een paar uur te mogen vrijwilligen, weet je nog ? 
We zijn nu acht maanden verder en er zijn al zò veel mensen zò veel uur mee bezig geweest om mij juist wèl of juist niet aanstaande dinsdag mijn eerste uurtje onbezoldigd te laten beunen . . .
Alsof ik staatsgevaarlijk ben.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Best wel grappig. Er zijn zo te lezen heel wat (hoog) betaalde professionele uren gemaakt om jou een enkel uurtje te laten vrijwilligen..(advocaat, rechter, politie).

Anna B. te C. zei

hihi . . absoluut, en evenveel om dat juist te verhinderen