maandag 27 oktober 2008

Anna's kookrubriek

Eerst paddestoelen en nu weer kastanjes . . 
. . . dit lijkt wel een kookblog,
terwijl ik juist  niet kan koken.

Na een tip op internet, heb ik mij aangeleerd om alle groente 10 minuten te koken in de magnetron en als ik het dan door de blender draai, smaakt het steeds anders en best lekker.

Sinds ik in huisarrest zit, leef ik zodoende op groente en fruit:
's ochtends vers fruit met all-bran in de blender, 
's middags groente in de blender
en 's avonds: 
nog meer groente in de blender. (klik)

Samen met 3 x daags een multivitamine, 1 omega-3 capsule en een handjevol chlorella, houdt deze combi me al 16 maanden prima in leven, dus dat is het punt niet, maar het is natuurlijk oersaai.

Ik zoek dan ook naarstig naar manieren om het op te spicen en dat, lieve vrienden, lukt me tegenwoordig heel aardig met de designerdrug   r.h.c.p.

Sinds vorige week kan ik er zelfs een toetje mee en ik ga jullie morgen het recept geven.
Mmmmmm . . . 

Geen opmerkingen: