vrijdag 10 oktober 2008

Beurskrach


Als gedetineerde . . .
Ben ik tijdelijk op non-actief gezet. Ik mag niet meedoen. 
Voor straf.

Dankzij deze non-actief situatie kan ik naar onze wereld kijken, zonder er deel van uit te maken, waardoor ik me nauwelijks betrokken of medeverantwoordelijk voel. 
En vanuit deze positie is het reuze spannend om te zien, wat er in het financiële deel van onze wereld  gebeurt. 

De financiële wereld, waar Alles is toegestaan zolang het financiële belang ermee wordt gediend, dreigt aan zijn eigen hebzucht ten onder te gaan. 
Volgens mij zal dit op de lange termijn een verbetering voor de mensheid zijn, maar voorlopig weigeren we te erkennen wat de situatie is en slaan we wild om ons heen.

We gaan niet zonder gevecht ten onder, oooooh nee.
Interessante tijden zijn dit.

Geen opmerkingen: