vrijdag 12 september 2008

vrijdagavond 22:00 uur.


Ik  zit te knikkebollen.

22:10: KLAP . . .  M'n kop knikkebolt voorover op de laptop. 
Ik duik m'n bed in en slaap nog voordat ik goed en wel lig.

23.20: BAMBADABAM BAM . . . Vuurwerk
Na twee keer omdraaien slaap ik dwars door de rest heen. Ik ben ècht moe.

02:30: BAMBADABAM BAM . . .  Onweer !
Zò hard en zò veel kan alleen in de bergen. Ik  draai me drie keer om en slaap weer.
 
03:00: MAUWMAUW maMAUW . . .  een zeik- en zeiknatte Gijs komt kermend de kamer binnen gedribbeld en wil graag afgedroogd worden. 
Poets poets doe ik met zijn handdoek, trek  het dekbed half over me heen en slaap alweer, het katje luid spinnend tegen m'n voeten.

04:30: KAKLAP PAdiKLAPp . . . Een van de luiken heb ik blijkbaar niet goed vastgezet. Bed uit, luik vast, bed weer in, draai, draai, slaap.

Gelukkig hebben we geen carabinieri-controle deze nacht, dus da's lekker rustig.

Geen opmerkingen: