dinsdag 10 maart 2009

Nou nog mooier !

De konegin van Lombardije . . .
. . die gaat uit rije,
die gaat uit rije.

Met het plaatsen van nog 7 handtekeningen bij de carabinieri vanmorgen en nog eens 11 ten burele van de reclassering, is heden, 10 maart 2009, mijn status veranderd van gedetineerde in huisarrest, naar:
gedetineerde onder toezicht van de reclassering.

Concreet betekent dit, dat ik:
- tussen 6 uur des morgens en 11 uur des avonds
- vrij ben om te gaan en staan binnen de provincie Lombardije,
- mits ik me aan de regels van betamelijkheid houd.
- Des nachts, tussen 23:00 en 06:00 uur dien ik controleerbaar thuis te zijn.

Ik ben overweldigd, weet met mijn vrijheid geen raad en was dan ook gewoon om 2 uur vanmiddag thuis, zoals iedere dinsdag.

Maar nou de truc: het is half 4 's middags en ik kan de deur uit. Ik ga het doen ook.
Dàààg, ik ben weg. Hahaaaa . . . .

1 opmerking:

Anoniem zei

dit is echt vet !! duurde iets langer dan verwacht, maar hebbes xx sis