woensdag 25 maart 2009

9 holes

In juli 2008
hebben mijn Britse bovenbuurman en ik afgesproken om samen 9 holes te gaan lopen, zodra ik overdag de deur uit mag.

De lieve man snapt niets van het Italiaanse rechtssysteem en al sinds juli kijkt hij me iedere zaterdag vragend aan, in de hoop dat hij eindelijk een golf-maatje heeft met net zo'n hoge handicap als hij.
Een hoge handicap wil zeggen dat je er niets van kunt en dat geldt voor ons allebei.

Die 9 holes zijn nu eindelijk aanstaande zaterdag gepland, (hoera) en er is volgens goed Hollands & Brits gebruik stromende regen voorspeld !

Maar goed: vandaag ga ik, na het werk bij de voedselbank, in mijn gehuurde peugeotje op zoek naar een openbare golfbaan met een driving range, waar ik uit hoop te vinden, wat er nog over is van m’n met veel zweet en tranen opgebouwde golfswing en wat er nog van te redden valt, na twee jaar.

Zij die op haar swing gaat zwoegen, groet u.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

nog ff en dan ga je weer gewoon je gangetje, alsof er niets gebeurd is. Go4It XXX sis

Anoniem zei

beter regen dan hagel zoals hier op het ogenblik rondjaagt.
xxx sis