maandag 13 april 2009

symbaloo

Ik heb tegenwoordig symbaloo als startpagina op internet. Handig, joh.
Het is een scherm vol blokjes en in ieder blokje kun je een url stoppen. Een favoriet of een hele groep, wat je maar wilt.
Bovendien kun je verschillende pagina's maken.

Dit meld ik jullie puur uit eigen belang: zo'n pagina kun je namelijk delen.
Ik heb een paar pagina's gemaakt en ik zoek iemand om een pagina aan door te geven, om te kijken hoe en of dat werkt.
Wil jij mijn proefkonijntje zijn ?

Als je firefox als browser hebt is het helemaal makkelijk, want als je dan op een pagina zit die je in een blokje wilt stoppen voor later, hoef je alleen maar op het plusje rechtsbovenin op je werkbalk te klikken. Nadat je (eenmalig) de plug-in hebt geinstalleerd natuurlijk.
Die vind je hier.

1 opmerking:

Anoniem zei

ik wil best jouw proefkonijn zijn.
ja ik heb firefox (ook).
gebruik ze naast elkaar. werkt heel makkelijk. is een beetje uitzoeken wat makkelijker werkt. om te zoeken werkt firefox makkelijker. xxx sis.