dinsdag 24 juni 2008

traveling wilbury

Dit is de personenweegschaal bij het haventje.
Een stukje verderop ga ik straks aan boord van de ferry, om de 'bootreis' van 15 minuten naar het volgende dorp te maken, waar mijn reservebrilletje klaar ligt.
Met speciale gestempelde en gedateerde, persoonlijk door de carabinieri overhandigde toestemming van de rechter, in vieren gevouwen in mijn achterzak.
En, wat belangrijker is: om half vier heb ik daar op een terrasje een afspraak met m'n advocaat, om te horen of iedereen deze keer alle papiermikmak in orde heeft, of gaat hebben.
Als twee dieven in de nacht zaten we te gniffelen toen we het afspraken, de advocaat en ik, want da's hartstikke verboden: op een terrasje afspreken met slechts de toestemming voor het ophalen van brilletje in de achterzak.
Spannend . . .

Geen opmerkingen: